2011. december 14., szerda

Vudu baba

Nemrégiben közelgett az igazgatónk születésnapja és már nem halogathattuk az ajándék kiötlését. Persze nehéz a feladat, amennyiben emlékezetes és nem pedig sablon ajándékot szeretnénk adni egy eurómilliomos úrnak.
Múlt héten hétfőn össze is ültünk a közvetlen igazgatónkkal és a csapat vezéregyéniségeivel, akikkel együtt terveztük az ajándékozást és végül egy érdekes és ötletes ajándékokkal foglalkozó webshop oldalára jutottunk el. 
Itt nézelődtem, amikor jót nevettem egy vudu babát megpillantva... gondolta a fene, hogy ilyet egyáltalán gyártanak... és ezek szerint van, aki megveszi. :-)


Vudu baba Nr. 1.
Ebből aztán megszületett az ötlet, hogy készítsek (persze én, mert kinek is közülünk a jó kézügyességű ezermester) egy, a közvetlen igazgatónkat megformáló vudu babát, hiszen a "Nagyfőnök" úgysem volt elégedett az idei évi hullámzó teljesítményünkkel és mindig hangoztatja, hogy már nincs ötlete milyen módszert alkalmazzon a motiválásunkra. 
Na, most aztán már a fekete mágiát is alkalmazhatja ránk! :-)

Hááát, azért nem is gondoltam át mit vállalok magamra, amikor megígértem hétfőn, hogy csüt.-re elkészítem a vudu babát, ui. mire a házi kézimunka "műhelyemből" kikerestem a szükséges anyagokat, sablont készítettem, megvarrtam a testét, rávarrtam a hajat, szabásmintát varrtam a nadrágjának és azt is megvarrtam...., kissé kifáradtam, hiszen 8 óra alatt készült el...

Azonban az ajándék nagy sikert aratott, megérte a munka! Talán még hatása is lesz és a 2012-es évünk sokkal sikeresebb lesz általa! :-)


( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése