2010. október 2., szombat

Átváltoztatlak - falióra

Ezúttal megint egy régebbi ötletelésem eredményét osztom meg a látogatóimmal.

Néhány éve egy céges rendezvényünkön nyertem egy faliórát. Annyira nem voltam elájulva tőle, de gondoltam a nyaralóba vagy apának a műhelybe tökéletes lesz. Akkor még nem készítettem róla fotót, de kb. ilyen egyszerű, mondhatni snassz óra volt.


Írtam már magamról, hogy szeretem a vizet, ennél fogva a folyókat, tavakat, tengereket és velük együtt a hajókat csónakokat. Elkezdett járni az agyam, mi lenne, ha átalakítanám az órát és az otthonom egyik díszecskéje lenne. A kerek forma lehetett volna egy vitorlás kormánykerék is, azonban ilyenem már van a lakásban.
Ez lett a végeredmény... :)
A "pontosan járó" mentőövem még egy kis hiányossággal...

... és itt már készen.
Ugye, hogy így már sokkal fantáziadúsabb az óra?! :)
( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest)  
( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) 
( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest)   

4 megjegyzés:

  1. Kedves Viki!

    Köszönöm, hogy kitetted a játékom...és további sikeres alkotást kívánok Neked!:-)))))

    VálaszTörlés
  2. Szia Viki!
    Nagyon szép lett a blogod :o)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kinema!
    Hát ez csak természetes! Így akárhányszor belépek a blogomba, legalább képen láthatom az általad készített szép medált!:)

    VálaszTörlés