2010. október 8., péntek

Nosztalgia - 1998. júniusában Görögországból hazatérve született pingálásom üvegre

Kicsit eltűntem az új bejegyzések terén...
A héten nagyon leköt a munkám, de ennek csak örülök, hiszen az a jó, ha bőven van. :-)
Szerdán pl. fél 10-kor ért véget az egyik partnercéges oktatás. Azért nem kell ezért sajnálni, mert az előadó roppant szemléletesen és viccekkel, sztorikkal tűzdelve adja elő a mondókáját. :)
Jó-jó bevallom hétfő este pedig egyik kollégám szülinapját is megünnepeltük és utána némi táncos mulatságra is betértünk egy zenés helyre. Tele volt a hely hétfőn! Pislogtam is furán, hogy így a hét első napján ennyien buliznak. Persze 20 év voltak és hol van még a vizsgaidőszak a fősulikon, egyetemeken... Kis csapatunkkal jókat nevetgéltünk, táncolgattunk és 2-kor már aludtam. :)

A fentiek eredményeképpen a kreatívkodási munkálataim váratnak magukra, azonban hétvégén otthon-otthon jártam, azaz apukáméknál vidéken és szombat napközben az ágyon egy pillanatra megpihenve a falra nézve egyszer csak a fejemre csaptam, hogy nini ezt is én csináltam...
Úgyhogy jöjjön most egy képecske, ami még anno 1 nyereményjátékon megnyert görögországi utazás adta ihletből született üvegre akrilfestékkel.
Nehéz volt úgy lefotózni hogy a fényhatások érvényesüljenek, valamint az üveglap alakja szabálytalan, így szemből, jobbról és balról is lefotóztam.

Remélem ebben az egyre hűvösödő, de ma éppenséggel pompásan napos kiránduló idős őszben lesz egy kis nyári hangulatotok a képtől! :)
( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Vikto( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ria - Budapest) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése