2010. október 2., szombat

Kreatív blogger díj

Kedves Blogolvasóim!

Nagyon jól eső meglepetés ért ma.:) Kreatív blogger díjjal jutalmazott meg egy kedves blogger kollegina,

Ez úton is köszönöm a díjazást!:) Kedves Tőled!





A vándordíj szabályai a következők:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Díjazottjaim (szigorúan sorszám nélkül, mert nem tudok és nem is akarok helyezéseket kiosztani...remélem ettől még megfelelek a szabályoknak!):



No és ugye hát a szigorú 7. szabálynak is eleget kell tennem:

1. "Nyüzsgő mócsing" vagyok: hivatásomat végzem, úszok, futok, főzőcskézek, baráti lelkeket ápolok,  kreatívkodok (festek, varrok, gyöngyözök), kertészkedek, túrázgatok, "potya-babázok" a barátnéimnál, bulik, koncertek otthonom szépítgetése stb.


2. Kedvencem a kék szín... minő meglepő a blogomat tekintve :) és ehhez kapcsolódóan imádom a vizet: a tavakat, folyókat, tengereket, az úszást, a gyógyfürdőben pancsolást, a csúszdázás, a csónakázást...
3. Környezetvédő vagyok, tehát szelektíven gyűjtöm a szemetet, igyekszem úgy vásárolni, hogy minél kevesebb hulladékot termeljen a háztartásom, elzárom a vizet fogmosás közben, lépcsőzök liftezés helyett stb.

4. Szeretek a mindennapokban jókedvre deríteni akit csak lehet a környezetemben: pl. a makrancos postás hölgyet, a szupermarketben a "mikorleszmárvége-aműszakomnak" tekintetű pénztárosokat és a környezetem legfontosabb személyeit, azaz a családom tagjait, a barátaim, kollégáim.


5. Odavagyok a különc és egészséges ételekért... éljen a köles és a lucernacsíra!!









6. Boldogan és büszkén hordom a fogszabályozómat, hirdetve, hogy a fogaim egészségére igényes ember vagyok. (Persze bevallom imádom, ahogy a kollégák szörnyülködnek, miután a fogszabályozó orvosomtól visszatérek az irodába és elmesélem éppen miként is kínoztak meg... még szerencse, hogy magasan van a fájdalomküszöböm és számomra áltatában nem is kínzás)

7. Még előfordulhat, hogy egy vitorlással körbehajózom a Földet!











... hmm először nehéznek tűnt leírni magamról 7 dolgot, aztán látjátok milyen jól belejöttem!:)
Hát ennyit arról, hogy ma időben lefekszek aludni...

( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest)  ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest)

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat! Összeszedem magam és megpróbálok majd megfelelni :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen!:)
    Kíváncsian várom a 7 pontos beszámolódat magadról!:)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen, én is próbálom minél hamarabb továbbadni :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Enci!
    Kíváncsian olvasom majd a Te 7 pontodat is magadról!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat!! :) Én is ilyen "vizes" lény vagyok :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Viktória!

    Először is köszönöm neked a díjat amivel megleptél!
    A hét közepén elutazom egy 4 napos vásárba és még nagyon sok a dolgom, de amint hazaérkezem továbbítom én is a díjat!

    Köszi még egyszer!

    Chiara

    VálaszTörlés