2010. október 11., hétfő

Egy pöttöm lánykának készült ajándékba

Sziasztok!

A hétvége és az ihletem úgy hozta, hogy alkottam. :)

Közeledik egyik barátosném kislányának a szülinapja, azonban úgy tűnt, hogy nem voltam elég előrelátó a vásárlás során. Vettem 2 édi-bédi rózsaszín hosszú ujjú pólócskát neki, de előtte nem konzultáltam barátosném egyik családtagjával sem méret ügyben, hanem a szemmértékemre hagyatkoztam és igyekeztem kicsit nagyobb méretet venni.

Szombaton meg is született az alkotás, amelyikből csak az egyiket fogom bemutatni, személyiségi jogokra hivatkozva. :)
Speckó textilfestékkel egy igazán édi-bédi napocskát varázsoltam a pólóra. A napocska szempillái éppen olyan hosszúak, mint a pólócska leendő tulajdonosáé :)

Vasárnap meglátogattam őket. Mivel aggódtam a méret miatt, valamint a szülinapig már nem volt valószínű, hogy tudunk találkozni velük, így vittem magammal a pólókat. Izgulva mentem a találkozóra. Bevallom, amikor megláttam a pici lányt több rétegű őszi öltözetben és amikor a barátnőm megemlítette, hogy már hány kiló a "csajszi", akkor erősen gondolkodtam azon, vajon előrukkoljak-e az ajcsival. Aztán vettem a bátorságot....
és barátnőm megnyugtatott, hogy ebbe még bele kell nőnie a leányzónak :)
Micsoda megkönnyebbülés és öröm!!:)

( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest) ( Kocsó Viktórira - Kocso Vik - Kocso Viktoria - Budapest)

3 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúúúú, de éédííí. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Viki!

    Köszönöm a díjat amivel megleptél és engedd meg, hogy gratuláljak a munkáidhoz!

    További jó alkotást és minden jót neked!

    Chiara

    VálaszTörlés