2010. szeptember 13., hétfő

Köln

Kedves Blogolvasóim!

  Volt szerencsém a munkahelyem által egy hétvégét Kölnben tölteni. A céges program mellett jutott idő egy kis barangolásra a város központjában. Szép csöndes volt a város eme vasárnapon. Sajnos a napocska nagyon eltakarta magát a vastag felhőkkel, de a sétálóutcákon a sörözők és kávézók teraszai így is tömve voltak.

  Elindultunk a Hohenzollern hídon át a híres dómhoz. A dómnál leszakadtam a többiektől némi souvenir beszerzése céljából és így külön útvonalon indultam vissza a buszunkhoz.

  Visszatérve a parkolóba hiába kerestem, nem találtam a buszunkat, amellyel a hotelba mentünk volna. Gondoltam még amúgy is van 1 óra is a megbeszélt indulási időpontig, biztosan elmentek valahova a sofőrök a busszal együtt. Aztán megcsörrent a telefonom és kiderült, hogy bizony a kedves csoportvezető hölgy arra a hírre, hogy korábban elfoglalhatjuk a hotelszobákat, úgy döntött, hogy indulás, én meg majd eltaxizok a hotelhoz.
  Először meghökkentem, hogy micsoda dolog ez az eljárás, de aztán megnéztem merre van a hotelünk és úgy döntöttem, nekem ennyi séta meg se kottyan. Mondanom sem kell, hogy megint át kellett vágnom a Rajnán, így aznap már harmadszorra lépdelhettem át a Köln egyes hídjain.
  Végül is 45 perces sétával eljutottam a hotelhez. Kellemes élmény volt a vasárnapi ebéd utáni életet megfigyelni Kölnben: minden bolt zárva volt, nem volt nyüzsgés a plázákban sem, néhány család sétált itt-ott, szinte egy kisvárosnak tűnt a túristák által kevésbé látogatott, de még ugyancsak a központban lévő városrész.

  Nagyon szerencsém volt az időjárást illetően, mert amint beértem a hotelba, elkezdett cseperegni az eső. 
A többiek pedig még lent vártak a hotel halljában, tehát teljesen felesleges volt mindenkit visszarángatni a buszhoz.

  Sebaj, nagyon jót sétáltam. :) Tekintsétek meg néhány fotómat!

Egyszer sétáljatok egy nagyot Ti is Kölnben!


Üdvözlet Kölnből!
Kocsó Vik :)

2010.09.12. Köln am Rhein
2010.09.12. Köln - hangulatos park a rakparton
2010.09.12. Köln - mérőállomás
2010.09.12. Köln - egy érdekes alakú pláza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése