2010. szeptember 19., vasárnap

Művészkedéseim fára

Sziasztok!


Megörököltem anno 2 készüléket is, amelyekkel fára tudok égetéssel úgymond nyomot hagyni.  Lévén anyukám is mindig kézműveskedett, némi genetikai hatásra alkotni kezdtem tinédzser koromban.

Ez a kép első nagyobb alkotásaim egyike volt ebben a műfajban.

Készült 1999-ben...

Sajnos a többi égetett alkotásomról nehéz képet bemutatnom, mivel javarészt ajándékba készítettem ezeket a barátnosnéimnak.


Azonban kedves barátném Edit a múlt héten elküldött egy anno szülinapi ajándékként készült képet. A fura az volt, hogy már felírtam magamnak emlékeztetőbe, hogy megkérem Editet a fotózásra vagy elszaladok hozzá, de mire az emlékeztető cselekvésben valósult volna meg, addigra tőle megkaptam emailben a fotót. Mindig mondom, hogy van telepátia!:)


Akkor még együtt jártunk Shotokan kartézni, amikor elkészítettem ezt a képet, így innen az ihlet. :)
Az idézet nem csak karatésoknak szól, hanem bárkinek, aki valamilyen sportot űz.
Ahogy utánaszámolok ez 1994-95 tájt készülhetett.

"A karate célja nem a győzelem, hanem a gyakorlatok tökéletesítése és a jellem fejlesztése!"                                                                                                                               Funakoshi Gichin



Az alábbi alkotás pedig ugyancsak ajándékba készült, azonban még az elajándékozás előtt lencsevégre kaptam a művemet. Maga amit a kép ábrázol nem igazán művészies, de példaként felteszem a blogomba, hogy lát, akár focidrukkereknek is lehet ilyen típusú egyedi ajándékot készíteni. :)






Folyt. köv. ... 

5 megjegyzés:

  1. Szia Viki!
    Az autó nagyon jó!Nehéz a folyamat?

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsa!

    Örülök, hogy tetszik! A kedvencem és éppen ezért ez nem lett elajándékozva. :)

    Hát, beszív némi fafüstöt az ember közben, de az alkotás öröme mindenért kárpótol. :)
    A sablon felskiccelése talán a legbonyolultabb lépés, mert az égetés különböző lépései szinte már csukott szemmel mennek. Egy ilyen sok "égetéssel" járó képnél néhányszor meg is kell állni megvárni, amíg a gép visszahűl, mert hőálló kesztyűben nem lehet kifinomult mozdulatokkal dolgozni...

    Szeretek fával dolgozni, mert lelke van mindegyik fadarabnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Jól gondoltam, nem egyszerű!NAgyon ügyes vagy.Én is nagyon szeretem a fát, b ár nem kreatívkodtam még vele!

    VálaszTörlés
  4. Csajszi,fotózom én is majd amit anno csináltál...1994.-es műalkotásod:)Nem mai darab:)Mindig velem van,amikor kinn voltam Ausztriában is velem volt...(L)

    VálaszTörlés
  5. Tyű, akkor csak nem vagyok még annyira vén és jól rémlett, hogy néked is alkottam a régi szép időkben.:)
    Várom majd és nagyon köszönöm!:)
    Mára pedig BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!

    VálaszTörlés